czwartek, 9 maja 2013

TA KTORA ŻEGNA GO ...

Heeej podglądacze . ^^

Zacznijmy od tego , że dość dawno nie pisałam tutaj :( Ale podziękujmy szkole która zapewniała rozrywkę na 24/7 i tak niektórych rzeczy mi się nie chciało uczyć i  tak wpadły niektóre slaby ocen :((( CZEKAM NA WAKACJE ENJOY . !

Jestem kompletną idiotką , jak ja jeszcze mogę na niego patrzeć , jak ja mogę mieć przez niego humorki i jak ja mogę przez niego płakać ? JAK ! Ale tak jak sobie obiecałam powiem ( lub napiszę ) NIGDY WIĘCEJ ! nie będę na niego patrzyła zdawała sobie sprawę z tego , że nie ładnie wyglądam czy robię z siebie idiotkę . Za dużo przez tego Gnojka przeszłam , i wiem to nie będzie trudne odizolować się od tej osoby na której ci tak cholernie zależało nawet jeśli nie byliście parą , nawet jeśli on ciebie nie traktował jak dziewczynę , obiecuję to , że on kiedyś będzie tego żałował ,że mnie odrzucił a ja wtedy szyderczo zaśmieje mu się w twarz i powiem SPIERDALAJ . Zapamiętam mu wszystkie krzywy jakie mi wyrządził Pokój kochanie ...

+
Zauważyłam , że szkoła ma na mnie bardzo zły wpływ , wymykam się z pod kontroli rodziców :)) ZŁA JA heuheuheuehueheuheuehu . I dzisiaj to było głupie jak jakiś koleś z samochodu krzyczał coś przez okno od samochodu Nie rób tak więcej bo się rumienie . ♥ LOVE

czwartek, 2 maja 2013

TA KTÓRA CHCE SIĘ O COŚ WAS SPYTAĆ . ;)

Heeeeeeej Podglądacze . ! :0 

INFORMACJE , INFORMACJE , INFORMACJĘ ;P 
Czy wy chcieliście abym od czasu do czasu dodawała rozdziały z opowiadaniem , które sama piszę ? Oczywiście jeśli wam się nie spodoba to nie będę go ujawniała publicznie , ale chce spróbować swoich sił w pisaniu . ! Dajcie znać na dole w komentarzu co o tym sądzicie . :P 

A teraz krotka notka bo dawno nie było ichhhh <3 

I oto parę  porad dla facetów :D 
-Jeśli nic nie czujesz do dziewczyny to kurde nie rob jej nadziei  ona tylko potem przez ciebie cierpi!
-Nie zakochuj się w jej najlepszej przyjaciółce , skoro wiesz , że ona coś do ciebie czuję  
-i nie pisz "Pożyjemy zobaczymy" Bo chcesz jeszcze bardziej być oblegany przez panienki ahh to takie dojrzałe ...

środa, 1 maja 2013

† Versatile Blogger Award †

Sieeeemankoo podglądacze :) ! Nie było mnie tu przez parę dni , ale się nie gniewajcie , ale nie było sensu dodawać notek bez jakiś konkretnych tematów  :)

zostałam mianowana do : † Versatile Blogger Award † przez odrzutowca blog zuuzii :)KTÓREJ CHCE PODZIĘKOWAĆ :*

Regulamin tej zabawy jest baardzo prosty :

1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować min.7 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów tych blogów.



A teraz fakty o mnie :)
1.Gdy ktoś weźmie mój telefon do ręki dostaje nerwowego zachowania , bo myślę , że będzie czytał co ja piszę :D
2. Do czasu 5 klasy szkoły podstawowej sterowałam myszką  lewą rękom choć jestem praworęczna (wtedy miałam rękę w gipsie bo miałam pękniętą kość i teraz umiem sterować dwoma :D MISZCZ )
3.Podczas wakacji , nad morzem pomyliłam swojego tatę i zawołałam "Choć idziemy" i pociągnęłam tego pana za płaszcz w wieku około 8 lat
4.KOCHAM JB ♥ - Justina Biebera . i ♥ you
5.Kocham jazdę konną i siatkówkę , zamierzam zacząć trenować w klubie , by rozwijać swoje umiejętności . :-)
6.Miałam swojego pierwszego chłopaka w 4 klasie szkoły podstawowej -MIŁOŚĆ PRZEZ INTERNET YEAAAAAH ^^
7. Przeszłam całego painta < 3 beeeekkkkaaaaaa



Blogi które nominuję . :) 
1.http://paulowe.blogspot.com/
2.http://xlittlexsunshine.blogspot.com/ 
3.http://karolinagauszka.blogspot.com/ 
4.zuzlowiec-odrzutowiec.blogspot.com 
5.http://lucy-luucy.blogspot.com/ 
6.http://zmianoholiczka.blogspot.com/ 

PRZEPRASZAM , ALE TYLKO 6 BLOGÓW ;/  
I takie małe info założyłam instagrama ( chyba tak to się pisze ) :D




piątek, 26 kwietnia 2013

TA KTÓRA CHCE COFNĄĆ CZAS .

Chciałabym czasami cofnąć czas oj chciałabym a tak naprawdę do wskazanego urywka mojego życia do końca będę go pamiętać , jak sobie go przypomnę to uśmiech sam wpełza na moją twarz i nie może się pohamować .  A na koniec taka mała rada , działajcie działajcie działajcie , żebyście nie chcieli się cofać w czasie tak jak ja przez głupotę i to wyłącznie moją . :( 

Do zobaczenia podglądacze . < 3

LALALOVE




środa, 24 kwietnia 2013

TA KTÓRA ZAMIERZA WZIĄŚĆ ŻYCIE W SWOJE RĘCĘ .

TAK TAK TAK ! nareszcie przyszła na to pora i z łatwością mogę powiedzieć , że rozpoczynam nowy rozdział w życiu :) A jak mam zmienić moje życie ? 
1.Zaczynam od tego , że spełniam swoje marzenia , może wydać wam się to banalne , ale ja tak zrobię 
2.Walczę , żeby dążyć do swoich wymarzonych celów ( 2 cele mam prawie spełnione :) ) 
3. Zaczęłam ćwiczyć , bo miałam jak to się mówi "wałeczek" tłuszczu na brzuchu , i teraz walczę aby tego się pozbyć . UDAJE SIĘ ! :) 
4. I to akurat może wam się wydać dziwne , ale będę okropna w stosunku do niektórych osób , które znam skoro one potrafią wbić nóż w plecy czemu ja nadal mam być miła ?!
5. Zaczynam nowe przyjaźnie .
6. Ja nie zamierzam starać się o jakieś zauroczenia i wql . :)

+ lalalove.baj@gmail.com - jak ktoś by chciał napisać : przedwczoraj pisałam , że było 70wyświetlen bloga  dzisiaj jest już 142 :) Radość z mojej strony i dziękuję wam :)

Na razie

LALALOVE      


wtorek, 23 kwietnia 2013

TA KTÓRA NIE WIE CZEGO CHCE .

Przez , krotki czas w życiu byłam kompletną desperatką chciałam zatrzeć ślad istnienia , że nawet kiedyś  myślałam o X , ale czy to by pomogło ? Uważał by mnie za skończoną desperatke i idiotkę nie poddałam się ! Tak jak niektórzy pisali u poprzedniej notki , żebym się nie poddawała tak też zrobiłam , pisze z kolegą który no jest bardzo fajny . :) 
Trzymajcie kciuki 
+ lalalove.baj@gmail.com (jeśli ktoś chce się ze mną skontaktować) ++Nie spodziewałam się , że po dwóch dniach będzie 70 wyświetleń mojego bloga  Za wszystko wam dziękuję . ; * *.* 

Do zobaczenia podglądacze < 3 
(Zdjęcie jak się nie myślę pochodzi z fanpage na fb ) :)
WASZA  LALALOVE .


TA KTÓRA ZAKOCHAŁA SIĘ W KRETYNIE .

Moja przygoda z zakochaniem jest dla mnie bardzo męcząca i niezrozumiała jak mogłam się zakochać w takim kretynie jakim jest X - tak oto jego imię będzie brzmiało . Wy Faceci chcecie mieć prawie każda , nie potraficie się cieszyć , z tego , że dziewczyna się w was zakochuje jak idiotka i z każdym dniem jej zakochanie narasta aż prawie mija rok odkąd ona szaleje za tym przeciętnym facetem , który jej narobił nadzieję ,  który pisał "Pożyjemy zobaczymy" . Chociaż przeszła przez was piekło , łzy , smutek , radość gdy byłeś w szkole , gdy wasze spojrzenia się spotkały na więcej niż 3 sekundy to już była wielka radość , a ty to wszystko prostym językiem  mówić ZJEBAŁEŚ . Oto jest wasza rola  , aby dziewczyna straciła wiarę w siebie i bała się zakochać ponownnie bo boi się , że znowu ją jakiś chłopak skrzywdzi . 

Na Razie . !  
+ Jeśli masz jakieś pytania , lub porady zapraszam lalalove.baj@gmail.com :) 


LALALOVE

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

LALALOVE - powitanie : )

Heeeeeej :) 

Jest to moja pierwsza notka , którą pisze na tym nowo powstałym blogu , jak już mogliście przeczytać  po prawej stronie , będę anonimowa nie chce się ujawniać . Blog powstał na potrzeby wyrwania się od świata optymistów , realistów i pesymistów .

 O czym będzie Blog ? - Blog będzie o moim życiu a raczej co ciekawego jak i złego się w nim przydarzyło . 

na razie . < 3 


LALALOVE