Heeej podglądacze . ^^
Zacznijmy od tego , że dość dawno nie pisałam tutaj :( Ale podziękujmy szkole która zapewniała rozrywkę na 24/7 i tak niektórych rzeczy mi się nie chciało uczyć i tak wpadły niektóre slaby ocen :((( CZEKAM NA WAKACJE ENJOY . !
Jestem kompletną idiotką , jak ja jeszcze mogę na niego patrzeć , jak ja mogę mieć przez niego humorki i jak ja mogę przez niego płakać ? JAK ! Ale tak jak sobie obiecałam powiem ( lub napiszę ) NIGDY WIĘCEJ ! nie będę na niego patrzyła zdawała sobie sprawę z tego , że nie ładnie wyglądam czy robię z siebie idiotkę . Za dużo przez tego Gnojka przeszłam , i wiem to nie będzie trudne odizolować się od tej osoby na której ci tak cholernie zależało nawet jeśli nie byliście parą , nawet jeśli on ciebie nie traktował jak dziewczynę , obiecuję to , że on kiedyś będzie tego żałował ,że mnie odrzucił a ja wtedy szyderczo zaśmieje mu się w twarz i powiem SPIERDALAJ . Zapamiętam mu wszystkie krzywy jakie mi wyrządził Pokój kochanie ...
+
Zauważyłam , że szkoła ma na mnie bardzo zły wpływ , wymykam się z pod kontroli rodziców :)) ZŁA JA heuheuheuehueheuheuehu . I dzisiaj to było głupie jak jakiś koleś z samochodu krzyczał coś przez okno od samochodu Nie rób tak więcej bo się rumienie . ♥ LOVE
O tak, szkoła ma zły wpływ na ludzi.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam, True-Villain.blog.pl